بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.
بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.

دسترسی سریع و راحت به کامپیوتر خانه و محل کار با دینامیک آی پی

رضا باقرزاده - چهار شنبه 29 خرداد ۱۳۹۲ - 15:18

در دنیای بزرگ اینترنت هر رایانه با یک آدرس یکتا شناخته می‌شود و همین آدرس‌های یکتا سبب می‌شود تا شما بتوانید با رایانه‌های دیگر و یا سرورها ارتباط برقرار کنید. به طور معمول، سرورها در اینترنت دارای آدرس یکسان هستند و کاربران خانگی از آدرس‌های متغییر استفاده می‌کنند و این بدین معنی است که ممکن است یک کاربر خانگی به صورت روزانه آدرس IP که در اختیار دارد تغییر کند. 

نیاز به سرویس Dynamic DNS از زمانی احساس می‌شود که شما می‌خواهید به رایانه شخصی و یا شبکه خانگی‌تان دسترسی داشته باشید و نمی‌توانید هر روز آدرس IP جدید را حفظ کنید. چند سالی است که بازار سرویس دهندگان Dynamic DNS بازیگرهای بیشتری را به چشم خود می‌بیند و از این میان می‌توان به سرویس خارجی Dyn اشاره کرد. 

حالا در این میان، شرکت ایرانی تراشه طلایی با راه اندازی سرویس DynIP اقدام ارائه به سرویس مشابهی برای کاربران ایرانی کرده است و سعی دارد تا به رقابت با نمونه‌های خارجی بپردازد. باید منتظر بود و دید این شرکت چگونه می‌تواند در مقابل رقبای خارجی خود ظاهر شود و بازار داخل کشور را از دست آنها برباید. 

اگر تا به حال چنین سرویسی را امتحان نکرده اید، می توانید به سایت دینامیک آی پیمراجعه کرده و آن را امتحان نمایید. این سایت یک سرویس یک ماهه رایگان دارد و بعد از آن هزینه استفاده ماهیانه آن ۵۰۰۰ تومان است. نظرتان را در مورد این سرویس و کاربردهایش با برخط به اشتراک بگذارید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.