بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.
بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی گوگل از زبان فارسی برای Drive ،Docs ،Sheets و Slides

رضا باقرزاده - پنج شنبه 30 خرداد ۱۳۹۲ - 16:25

گوگل در وبلاگ فارسی خود اعلام کرد 18 زبان جدید به برخی از سرویس ها اضافه شده است که یکی از آن ها فارسی است.


با اضافه شدن زبان های اردو، اسپانیایی (آمریکای لاتین)، استونیایی، آفریکانس، امهری، ایسلندی، باسکی، چینی (هنگ‌کنگ)، خمر، زولویی، سواحلی، سینهالی، فارسی، فرانسوی (کانادا)، گالیسیایی، لائوسی، مالزیایی و نپالی، تعداد کل زبان هایی که توسط گوگل (درایو) پشتیبانی می شوند به عدد 65 رسید.


البته تا پیش از این هم گوگل از متون راست چین در این سرویس ها پشتیبانی می کرد و کاربران فارسی زبان به راحتی از آنها استفاده می کردند. اما حالا می توان از محیط فارسی این سرویس ها هم لذت برد. به گفته گوگل بسیاری از این زبان ها از غلط‌‌یاب املایی درایو هم پشتیبانی می‌کنند.


اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش گوگل تقویم خورشیدی را برای برخی قسمت های سرویس های خود از جمله قسمت پروفایل گوگل پلاس ارائه کرد.

  

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan 1392,03,30 ساعت 16:28 http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم http://www.denapatogh.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.