بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.
بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.

به روز رسانی های جدید فیدخوان ها تا بازنشستگی گوگل ریدر

رضا باقرزاده - جمعه 31 خرداد ۱۳۹۲ - 18:47

ناگهان چقدر زود دیر می شود. 12 اسفند 1391 بود که گوگل خبر از بازنشسته شدن سرویس ریدر داد؛ سرویسی که مخصوصا برای ایرانی ها بسیار محبوب بود و حالا فقط ۱۰ روز تا مرگ آن باقی مانده است.


از آن تاریخ، شرکت های مختلف دست به کار شده تا سرویس های خود را تا قبل از 1 جولای 2013 (تاریخ بازنشسته شدن ریدر) برای مدیریت فیدها بهینه کنند. 

ادامه مطلب را از دست ندهید.

  

فیدلی

در برخط با فیدلی به عنوان جایگزینی برای ریدر. آشنا شده بودیم. این سرویس چند روزی است مشغول انتقال اطلاعات کاربران از سرور گوگل به سرورهای خود است و به نظر میرسد حجم زیادی از کاربران گوگل ریدر به این سرویس مهاجرت کرده اند.


feedly.jpg

برای استفاده از این امکان، باید فیدلی نصب شده روی تمامی دستگاه های خود را به نسخه 16 به روز رسانی کنیم. البته محدودیت هایی در انتقال اطلاعات از ریدر از لحاظ کمیت وجود خواهد داشت.


فلیپ بورد

فلیپ بورد هم که برای کاربران آی او اس و اندروید نامی آشنا است، با ارسال ایمیلی به کاربران خود، خبر از آمادگی برای ادامه راه ریدر داده است.


Featurette-Google-Reader_forblog.jpg

کافی است پس از ساختن حساب کاربری در فلیپ بورد، در بخش تنظیمات آن با اکانت گوگل ریدر لاگین کنیم.


دیگ ریدر

دیگ نیز در وبلاگ خود خبر از انتشار نسخه 1 دیگ ریدر تا 26 ژوئن داد. گروه دیگ با توجه به بازخوردهای کاربران، سه ویژگی سادگی، سرعت و امکان انتقال اطلاعات از ریدر را به عنوان اصول اولیه طراحی فید ریدر خود تعریف کرده اند.


digg_reader.jpg

با توجه به محدودیت زمانی، نباید منتظر تمامی امکانات در نسخه 1 این ابزار باشیم. اما گروه مهندسان دیگ خبر از عرضه نسخه های مختلف این ابزار برای سیستم عامل های مختلف و بهبود و افزایش امکانات آن در آینده ای نزدیک داده اند.


به هر حال چیزی به پایان کار گوگل ریدر نمانده است و احتمالا باید منتظر ارائه ابزارهای دیگری به عنوان جایگزین باشیم. اما پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کرده و یا اطلاعات خود را به یکی از این سرویس ها منتقل نمایید.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

milad 1392,03,31 ساعت 19:25 http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم Denapatogh.com

ندا 1392,03,31 ساعت 19:38 http://www.denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم http://www.denapatogh.com

این لینک فهرست پولدارترین سایت های دنیا را به شما نشان می دهد....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.