بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.
بنویس

بنویس

محتوا تولید کنید.و با بنویس به اشتراک بگذارید.

۴ اپلیکیشن رایگان برای انتشار فید در شبکه های اجتماعی

رضا باقرزاده

بسیار توصیه می شود که مطالب سایت تان را در سایر سایت های به اشتراک گذاری مطلب منتشر کنید. به این ترتیب علاوه بر فایده بالا رفتن در نتایج جستجو (چون دارید از سایت های بزرگ لینک به سایت خود می دهید)، بازدید کنندگان زیادی را از آن سایت ها به سایت خود می آورید.


گرچه شما می توانید خودتان آستین بالا زده و به صورت دستی مطالب را در سایت های به اشتراک گذاری منتشر کنید، اما توصیه می شود از اپلیکیشن هایی که این کار را به صورت خودکار انجام می دهند استفاده کنید. در ادامه ۴ مورد از این اپلیکیشن ها را که با دریافت فید سایت شما، می توانند مطالب را در شبکه های اجتماعی مشهور منتشر کنند، آورده شده است.


Dlvr.It

911201-www-nardebaan-ir-free-rss-to-facebook-apps_01.png

دلیور ایت (Dlvr.it) یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان برای انتشار مطالب فید به شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن انتشار فید به فیسبوک و تویتر را پشتیبانی می کند. شما با استفاده از آن می توانید چند فید و چند شبکه اجتماعی را همزمان در یک حساب مدیریت کنید. علاوه بر این می توانید تعیین کنید که مطالب فید را بر حسب اینکه چه کلمات کلیدی ای داخل شان باشد فیلتر کند و به حساب های مجزا بفرستد.


NetworkedBlogs

911201-www-nardebaan-ir-free-rss-to-facebook-apps_02.png

NetworkedBlogs یک اپلیکیشن فیسبوک است و با استفاده از آن می توانید مطالبی را که در فید سایت تان می آید، روی wall فیسبوک خود منتشر کنید. کافی است که آدرس فید سایت تان را به آن بدهید و تنظیم کنید تا مطالب را در حساب فیسبوک تان منتشر کند.


RSS Graffiti

911201-www-nardebaan-ir-free-rss-to-facebook-apps_06.png

RSS Graffiti نیز یکی از اپلیکیشن های فیسبوک، برای انتشار مطالب فید است (مشابه NetworkedBlogs).


TwitterFeed

911201-www-nardebaan-ir-free-rss-to-facebook-apps_03.png

بسیاری فکر می کنند که TwitterFeed فقط برای انتشار مطالب در تویتر است. اما این اپلیکیشن چندکاره توانایی انتشار مطالب در فیسبوک و لینکداین را نیز دارد. در این نرم افزار شما می توانید چند فید را آن بدهید و مطالب را برای چند حساب در شبکه های اجتماعی مختلف ارسال کنید (مشابه Dlvr.it).


تمام این اپلیکیشن ها رایگان هستند و کار با آنها بسیار ساده است. پس از آنها استفاده کنید و مطالب خوب سایت هایتان را به گوش افراد بیشتری برسانید. علاوه بر این، در صورتی که شما از نرم افزار دیگری نیز استفاده می کنید، لطفا آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.